ERR tunnistab oma viga SAPTK suhtes valede tiražeerimisel

Eesti Rahvusringhääling (ERR) tunnistab, et rikkus ilma kohase allikakriitilisuseta ja teise poole seisukohti vahendamata Eesti Päevalehe/Delfi poolt Sihtasutuse Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks (SAPTK) suhtes lendu lastud valesid tiražeerides...

ERR tunnistab oma viga SAPTK suhtes valede tiražeerimisel
Uus ja vana raadiomajaEesti Rahvusringhääling (ERR) tunnistab, et rikkus ilma kohase allikakriitilisuseta ja teise poole seisukohti vahendamata Eesti Päevalehe/Delfi poolt Sihtasutuse Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks (SAPTK) suhtes lendu lastud valesid tiražeerides ajakirjanduseetika põhimõtteid. Avalikku vabandust järjekordse rikkumise pärast pole ERR siiani esitanud. 24. septembril avaldas Eesti Päevaleht/Delfi Sihtasutuse Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks (SAPTK) suhtes lasuvale avaldanud artikli pealkirjaga “Objektiivi rahastus sõltub varju jäävatest suurannetajatest”. Samal päeval vahendas ERR kõnealuses artiklis esitatud valesid nii ...

The post ERR tunnistab oma viga SAPTK suhtes valede tiražeerimisel appeared first on Objektiiv.